خدایا تنهام نگذاری


1دلنوشت

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 

گـــــاهی نـــــه گریـــــه آرامت می کنــــد

و نـــــــــــه خنــــــــده

نــــــــه فریـــــــــاد آرامــت می کنــــــــد

و نـــــــه سکــــــــوت

آنجـــــاست کـــــه بـــا چشمانی خیس

رو بـــه آسمـــــان می کنی و می گویی

خدایــــــا

تنهـــــا تــــو را دارم

تنهـــــــایم مگـــــــذار....



نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت12:11---6 آذر 1393
خداااااااااااااایا
برای داشتنش با قسمتت میجنگم
پس بیهوده خط و نشان جهنمت را نکش
که جهنم تر از نبودنش سراغ ندارم.


خاطره
ساعت0:59---2 آذر 1393
نــــــــــــه
هوا سرد نیست...
سرمای کلامت، دیوانه ام میکند
بی رحم !
شوق نگاهم را ندیدی؟
تمام من به شوق دیدنت، پر میکشید
ولی …
همان نگاه بی تفاوتتــــــــ
برای زمین گیر شدنم کافی بـــــــــــــود


خاطره
ساعت0:58---2 آذر 1393
بعضی وقتا هست که دوس داری کنارت باشه…
محکم بغلت کنه…
بذاره اشک بریزی راحت شی….
بعد آروم تو گوشت بگه: ” دیوونه من که باهاتم “


خاطره
ساعت17:56---30 آبان 1393
رفیق

مـآجـرا ایـن نـیس ک ِ چـقـد مـحکـم مـیتـونی ضـربـه بـزنی ،

مـآجـرا اینـه ک ِ چقـد مـحکـم میتـونی ضـربـه بخـوری

و بــآزم بـه راهـت ادامـه بـدی ..
درسته


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت16:19---29 آبان 1393
تو بمان…
حتی اگر ساکت و مشغول کارهای خودت باشی!
همین که شاهد حضورت باشم کافیست…!
.


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت16:18---29 آبان 1393
هنوز هســـت !
” عشق واقعی ” را میگویم . . .
خیانت هست،دروغ هست، بازی با دل هم هست ،
درست . . . !
ولی یه جایی گوشه ی پاک دلِ بعضیا ،
به دور از گناه ها و بدی ها . . .
هنوز هم هســت عشـــــــــــــــــــــــق واقعی


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت16:07---29 آبان 1393
وقتی آغوشت را به روی آرزوهایم باز می کنی
آنقدر مجذوب گرمای وجودت می شوم
که جز آرامش آغوشت
تمام آرزوهای خواستنی دیگر را از یاد می برم…


کتایون
ساعت12:35---28 آبان 1393
من آن مجنون تنهای غریبم



که از سهم دودستت بی نصیبم



به دل گفتم که روزی خواهی امد



ولی دل میداند اورا می فریبم . .
من بودم، تو و یک عالمه حرف... و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان میداد... کاش بودی و می فهمیدی وقت دلتنگی یک آه چقدر وزن دارد...


کتایون
ساعت12:35---28 آبان 1393
.

گاه نمیدانم چه پیامی را بهانه کنم تا از حال آنکه روحم با اوست آگاه شوم

این بار که دلتنگی را بهانه کردم ،فردا را چه کنم ؟

.
در نهان به آنانی دل می بندیم که دوستمان ندارند... و در آشکار از آنانی که دوستمان دارند غافلیم... شاید این است دلیل تنهایی مان...پاسخ:


کتایون
ساعت12:35---28 آبان 1393
برمستی من حد سزاوار زدند

با شک و یقین تهمت بسیار زدند

حلاج شدم ولی به کفرم سوگند

دلتنگ تو بودم که مرا دار زدند . . .

.
پاسخ:دلم بهانه میگیرد نبودنت را هیچ راهی برای سرکوبش نیست نه خاطراتت نه رویایت نه یادت تنها مثل هیزمی که به آتش نهاده ای می سوزد و می سوزاند امید دارم اشک شاید مرهمی براو باشد‎ بـــــــ*اران


کتایون
ساعت12:34---28 آبان 1393
اینجا آسمان صاف تا قسمتی رومانتیک، همراه با غبار دوستی است

توده ای سلام به سمت شما در حرکت است

و احتمال ریزش بوسه دور از انتظار نیست !
پاسخ:از خدا دیگر هیچ نمیخواهم ، دیگر هیچ آرزویی ندارم ، رویایم را میخواستم که به آن رسیدم خخخخخخخخخخخخخخخخخ


کتایون
ساعت12:34---28 آبان 1393
ای نگاهت نخی از مخمل و از ابریشم

چند وقت است که هر شب به تو می اندیشم

به نفس های تو در سایه سنگین سکوت

به سخنهای تو با لهجه شیرین سکوت


کتایون
ساعت12:34---28 آبان 1393
دوری از این دیده ، اما باز یادت میکنم / حرمت این آشنایی فرش راهت میکنم

در فراقت ، غم حصار خنده هایم را شکست / باز هم از انتهای دل صدایت میکنم . . .

.

.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ دو شنبه 26 آبان 1393برچسب:,♥ 9:30 ♥ !! ali !! ♥



طراح : صـ♥ـدفــ